Höstens härligheter!

Nu ska det bli ordning på torpet igen. Jag började morgonen med en tallrik havrekli gröt och en timmes bodyPump. Men jisses vad fort man tappar. Jag har inte tränat på två veckor men jag trode faktiskt inte att jag skulle vara så slut i musklerna efter. Nu är jag ju dock lite krasslig i halsen fortfarande och denna semester paddan har ju inte ätit nyttit precis.

Nu är vi nyss hemkommna från bondens marknad där vi har shoppat lite av höstens härligheter. Jag bara dör för svenska äpplen, speciellt dem sura. Nu ska jag snart ta en dusch (hann inte det efter träningen) sen ännu en gång gå in i tvättdimma.


            



           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0