Jag har spärren!

Har sovit dåligt inatt pga en kliande hals. Känner mig faktiskt lite halv krasslig. Men med en lugn hemma-plugg-dag på detta och med en massa te så blir det säkert bra snart igen.

Det var en jätte härlig höst kväll igår när vi körde hem från kalaset och med allt det jag hade smällt i mig under helgen kändes en promenad väldigt lockande. Men att gå själv i mörker är inte riktigt min grej och att låta Engla gå långt på kvällen efter en fullspäckad dag var inte hellr ett alternativ. Så vi satte båda barnen i vars en vagn. Engla var lysrisk. Hon sitter aldrig i vagn och har inte gjort på två år (bortsett från på resor när vi gått långt, länge och sent) men vi var noga med att berätta att det är bara nu. Där satt dem och mös medans deras föräldrar fick promenera av sig helgens synder. Ibland säger det liksom bara stopp. Men det är väl kanske bra att man har den spärren?!




            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0