Ljudnivå nattklubb!

Maj gaaad! Hemma hos Sara idag har det gått vilt till. Våra barn vet verkligen hur man röjer, men dem leker ju så fint tillsammans. Sen att det flyger saker i luften, hårda saker och att hemmet ser ut som att hundra barn har fått gå loss i en leksaksaffär är ju bara ett probem just då. Jag är så glad att tjejerna tycker om varandra.

Sara och jag? Ja vi har pratat. Vi båda babblar ständigt och hänsynslöst. Älskade vän ♥ Jag har så mycket planer för oss, familjen Högborg-Tilling, haha.

Jag har tränat ett riktigt härligt bodypump pass nu ikväll och ska snart hoppa in i duchen. Sen blir det lite godsaker i form av valnötter, sharon och clementin. Sara bjöd föresten på en riktigt god smoothie idag som gick hem hos ALLA.



Lhea väntar snällt på att mamma och storasyster ska bli klara så att hon kan komma
iväg och röja gärnet med sin kompis i Ramlösa:)


          





             



Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Puss och kyss och liten slick på kinden

2011-10-31 @ 22:52:10
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0