Nöjd som få!

Vet ni vad jag har gjort idag?Jag har gått hem från skolan. Och det är en bra bit må jag säga. Jag hade nämnligen bara en lektion så jag passade på att röra på mig lite. Det har varit dåligt på den fronten senaste tiden (om man bortser från ett par ynka bodypump pass som jag lyckats klämma in) pga plugg och sjuka. Men nu är jag igång igen. Gud så skönt.

På vägen hem svängde jag in om stan och tog en take away kaffe. Jag svängde in om parken och njöt av hösten. Det var så fint, höstlöv i alla dess färger föll som regn. Väl hemma tränade jag armar, ben och rumpa. Nu sitter jag här nöjd som få och mumsar i mig en ap god lunch som verkligen förtjänar ett eget inlägg (coming up.) Snart dusch och sen ska jag hämta mina tjejer på dagis.




           

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Det är bra där. Rör på fläsket bara Mohahahahha

2011-10-28 @ 14:42:10
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0