Politik Nörd!

Jag vet att min blogg just nu inte handlar om så mycket annat än plugg, men det är faktiskt ganska intensivt och typ det ända jag gör känns det som. Men efter provet imorgon lugnar det väl ner sig lite. Jag borde verkligen plugga spanskaprov just nu men ett par timmar har gått åt att analysera sveriges utrikes och säkerhetspolitik och jag tycker bara att det är så roligt. Det viste jag inte om mig själv innan jag började kursen. Jag viste att analytiska ämne är min grej, men politik och andra samhällsvetenskapliga ämne?! I didnt know.
Nä, lunch och lite spanska nu då.




Jag sitter här hemma och huttrar i min favvo kofta från hugo boss, strumpor, morgonskor och te. Vi startade elementen i går kväll efter att min näsa typ var 10- kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0