Pumpor!

Fortfarande krasslig men lite bättre dock. Lite mamma mys gjorde susen tror jag. Vi sov hos mamma inatt, jag och tjejerna. Som vanligt fick jag lite sovmorgon och god frukost. Egentligen hade jag bara velat dricka te under filten i soffan hela dagen och bli bättre från min förkyldning, men så kan man inte göra när man har barn och speciellt inte på vår lediga dag tillsammans.

Efter frukosten körde vi till vellingeblomman. Det blev fika och en massa shopping. Ni kan tro att vi har fått det mysigt på uteplatsen och balkongen. Nisse och Engla har gjort två pumpor. Jisses vad nöjda vi är med dem. Nu sitter jag med datorn i knät och sneglar på House med ena ögat. Tror nog att tv:n vinner denna gången, avsnittet verkar väldigt spännande. Jepp, House it is.


             
                                     Frukosten hos mamma är bäst!


Rostbiffs macka. Mums!

           
                                 Mysigt cafe, med mysig trädgård


Vaaaar eee Lhea? Dhääär!





Färdig shoppat!



Höst fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0