Som en smäck!

Igår när jag var i stan med mamma passade jag på att testa jeans (har länge varit ute efter ett par svarta). Det måste man göra när man är utan barn för annars blir man om möjligt ännu varmare i dem där hemska provrummet. Jag testade allt fårn Acne till andra märken och till slut hittade jag dem perfekta på HM av alla ställen. 299 spänn.

Idag har tjejerna varit lediga och vi har kunnat mysa framför barnprogram på morgonen och ätit en mindre lugn men ack så mysig frukost. Dagen har vi spenderat hemma hos faster Caroline och kusin Aria. Som vanligt bjöds det på massor med bus och god mat.

Nu ska jag och mina nya jeans ta bussen till stan för att äta stans godaste köttgryta och ta en öl med en kompis.




Kommentarer
Postat av: Stina

MMMMM mami.... <3 så fin du e

2011-10-19 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0