The good stuff!

Jag var ute med vänner i går kväll ett par timmar och njöt av smarrigheter. Det var fullsatt på stället med den goda köttgrytan men vi hittade självklart en annan lösning. Vi drack fin vin, fin öl, åt musslor och ostbricka. En av livets absoluta största njutning är mat och dryck.

Också måste jag ju bara berätta om det hemska busschafören jag råkade ut för igår kväll när jag skulle hem. Det var jätte kallt igår och jag ser min buss på avstånd, tänker och förbereder mig på att jag aldrig skulle hinna. När jag väl kommer fram har han precis stängt dörrarna och väntar på att det ska bli grönt ljus lite längre fram. Jag gör en snäll min som menas med att skulle jag kunna få hoppa på, men han bara virrade på huvudet och sen tittar bort. Vafan!!! Vad hade det kostat honom att bara öppna dem jävla dörrarna? Olyckliga människa som hara sitt jobb, eller bara genuint ond? Skit samma tjugo minuter senare och ännu kallar var jag på väg hem.

Nu sitter jag och äter frulle. Två stekta ägg med massor utan riven västerbotten ost på och en tomat. Så sjukt gott. Strax bär det av till skolan.


 
Ted och Hanna. Ett sånt där jobbigt par som har varit tillsammans i en miljon år och är
fortfarande lika kära. Väldigt trevliga dock. Ted är min barndomms vän som idag är
filmskapare (mycket stolt)







Kommentarer
Postat av: Ted

Yes, gott folk. Jag har en Star Wars t-shirt på mig. Nerds rule.

2011-10-20 @ 10:14:49
URL: http://www.chilibow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0