Varma hälsningar från Kreta!

Sitter ute i lobbyn med en kopp te och har äntligen kommit loss med att blogga lite. Jag har ju bättre saker för mig om jag säger så. Min hals den krasslar lite där te och ingen rolig drink. Lheas feber var som bort blåst dagen efter resan, men det var en hängig tjej på planet kan jag lova. Annars har vi det super bra. Vädret är alldeles lagom och hotellet är över all förväntan. Min barn har blivit nattramlare ocg socker narkomaner. Men hey, är det semester så är det. Lovar ett bildregn när vi kommer hem. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Saknar <3

2011-10-03 @ 22:32:00
URL: http://saratilling.se
Postat av: jenny

men inte förräns nu genom datorn kan jag se din nya snygga disajn!!

wow vad snyggt det blev, kanonsnyggt!!



och vad härligt med semester! njut njut njut för här i skåne är det regn regn regn

kram

2011-10-06 @ 19:35:14
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0