Vi firar!

Plugg nörden är tillbaka. Dock fortfarande med häcken full, men vad gör det när man får lön för mödan? Vg på spanska provet som jag fick tillbaka idag. Det firade jag i stan efter skolan med min fina mamma. Vi strövade, provade kläder och avslutade med tapas, vitt vin, dessert, kaffe och sherry. Åh vad jag är lycklig över mammas och min relation ♥ Vad hade jag gjort utan henne? Nu ska jag snart plocka fram böckerna och aktivera mitt hyfsat trötta huvud för lite etiska frågor gällande genitik.



Kommentarer
Postat av: ellenojag

Mammor är bäst <3 och grattis till VG, bra jobbat!



och fan va snygg du är i Odd Molly jackan!

2011-10-18 @ 23:26:44
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0