BebisMys!

Hemkommen från en dag i Ramlösa som jag har spenderat med Sara, Wilda, lilla Dixie (ohh-my-god-jag-dör-vad-liten-och-söt-bebisen-är) också Jon på ett hörn också förståss. Jag hade inte med mig mina barn idag, kändes lugnast så. Jag ville mysa med bebis ju och det hade inte riktigt gått med ett visst litet plåster som heter Lhea. När Saras flickor sov passade vi på att göra lunch, dricka te och faktiskt bara umgås med varandra. Sara och Emelie de två vännerna vi faktiskt har blivit. Helt utan barn och blogg prat. Bara vi, så jäkla gött.

Jag skulle egentligen ha åkt och handlat mat nu på eftermiddagen men jag orkade helt enkelt inte. Åkte hem och mumsade i mig en greap och kaffe istället och gjorde lite nytta i pluggandet. Handla får jag göra efter armyn ikväll.


             
                                                Två små godingar


Stolt mamma och inte så pjåkig hon heller.



Till lunch svängde vi ihop tonfiskröra och en smaskig sallad, nomnom.

            



Sara är glad och Wilda vill typ skjuta sig själv (kolla fingrarna i munnen.)



Men en puss blev det iaf





Det vore ju synd att kalla Wilda svårroad.



Jag skulle ju bara få Wilda intresserad av den där påttan igen. Tack Sara för bilden!



Till och med en present fick jag med mig hem. Mojito balnnevann, här ska drickas.



Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Hjälp vilka fina bilder. Tom jag fastnade :) Puss på dig vännen min

2011-09-21 @ 17:14:45
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0