Gala Premiär!

Det blev en lyckad kväll igår och jag måste säga att jag är stolt som en tupp över min kära barndomsvän Ted som har kommit så långt redan som han har gjort. Efter film premiären hoppade jag och Stina in i en taxi mot Cuba cafe. Det blev en alldeles lagom kväll. Jag tog det ganska lugnt igår med tanke på att Nisse jobbar hela helgen. Nu styr det snart mot mor min, jag och barnen ska sova där inatt. För övrigt bjuder denna lördagen även på marknad och lite födelsedags party hos Louise.





              
                                                       Gårdagens

Kommentarer
Postat av: Stina

Så fin den översta bilden är. Såg att det var något med ditt hår igår men vet inte varför jag inte sa något. Super fint o glansigt... Me like a LOT <3

2011-09-03 @ 14:32:35
URL: http://mamistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0