God morgon från frukost bordet!

Jag sitter och pillar på min nya dator. Det är bara en liten en som ska vara lätt att dra med sig till plugget och det fungerar den ju super bra till. Men en mac hade inte suttit fel måste jag erkänna. Så här sitter jag och klickar på det mini lilla tangent bordet och svär varje gång jag trycker fel, hehe. 

Lhea är hemma idag. Hon har haft en jobbig och sömnlös natt med massa snor. Än så länge har febern inte dykt upp så jag hoppas att vi slipper den och är fit for fight imorgon igen. Hon agerar min lilla hjälpreda och vi har redan hunnit med att handla och tvätta ett par maskiner. Plugga får jag väl helt enkelt göra när Lhea sover....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0