Hallon och choklad!

Sitter och är lite butter. Skulle egentligen spenderat dagen hemma hos min vän Sara. Fatta att jag skulle få hålla bebis där. En jätte liten bebis. Men jag vågade faktiskt inte åka eftersom jag inte känner mig helt hundra i hals och bihåler. Det var ju ovanligt, (japp ironi på hög nivå) Man vill ju inte riskera att det lilla livet blit smittad. Vi gör ett nytt försök nästa vecka och som jag längtar ♥

Men trots att jag varit lite hängig så har jag minsann varit väldigt produktiv idag. Har kommit hur långt som helst på en av mina fyra (känns lite som ett bakslag när jag skriver det) inlämningsuppgifter. Så det känns riktigt bra. Jag har tränat Army, nja kanske inte det smartaste när man har baciller i kroppen men jag kan faktiskt inte hålla mig där i från. Också har jag varit hemma hos Challe, ätit smaskig middag och pluggat mer. Nu är jag ny duschad, med godsaker sidan om mig, datorn i knät redo att unna mig lite blogg läsning.



Vardags lyx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0