Höstkoftan är på!

Nu är det höst på riktigt i Malmö och jag har dragit på mig höstkoftan för första gången detta året. Jag älskar när dem olika årstiderna bryter ut och hösten är faktiskt ganska magisk. Alla fina färger, den mysiga koftorna, mörka kvällar, ljus, te och att slippa pressen att vara ute hela tiden. Nu åker vi till varmare breddgrader om mindre än en vecka så jag är inte riktigt redo att ta hösten till mig men när jag kommer hem  D vitamin laddad lovar jag att omfamna den.






Nu ska jag ta mig till skolan sen är det fredagsmys för hela slanten. Brillorna jag har på mig är Hannas och dem är fejk. Men jag känner efter lite, det är nämnligen dags att jag tar mitt synfel på allvar och faktiskt använder mina glasögon. Jag känner det nu när jag pluggar, jag kisar mycket och har allt mer spänningshuvudvärk. Därför tänkte jag bersälla nya bågar som jag verkligen trivs i. Jag har tänkt mig något i stil med dessa fast lite mindre. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Du är ju skitsnygg i dom! KÖP!!!

2011-09-23 @ 13:21:38
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0