In i pluggdimman!

Imorgon kl tio skriver jag kemiprovet. Ni kan tro att molekylet, isotoper, dipoler, jonbildningar, ädelgasstruktur, metan, syror och annat kemiskt skoj snurrar i huvudet på mig just nu. Jag har inte släppt läsandet idag och kommer inte göra det på ett par timmar heller. Nu kan man ju tro att det är över sen, men icke. Så fort provet är skrivet har jag ett omfattande analytiskt arbete att få ihop och inskickat på 1 1/2 dag. Så får det bli när man ska åka bort och ha det skönt. Bara tredagar kvar. Wiho. Men tills dess går jag in i pluggdimma. Och föresten fick jag MVG på min förra uppgift så det peppar ju lite.

Också har jag gått och blivit RedBull jonkey. Det hade jag inte druckit på flera tills Challe glatt kom med en igår till mig när vi skulle plugga. Satan gott kan jag ju berätta och jag pluggade bättre än någonsin. Red bull alltså, min nya last.


Plugga på balkongen får man göra när det inte finns utrymme att ta en promenad om dagarna. Också blir min träning lidande. Bara till att inse att tiden inte räcker till och att jag måste prioritera annat. Hjälp jag ska alltså inte träna på två veckor. Hur ska detta gå? Men raska promenader på morgonen längs stranden låter inte helt fel.


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

WOW! Hur snyggt har du inte fått det här inne??? Nu jäklar skriker det Emelie om bloggen. Me like

2011-09-26 @ 23:16:29
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0