LekplatsHäng!

Igår var hela familjen lediga. Eller ja, Nisse jobbar natt så helt glad blir han väl inte att jag kallar honom ledig, men han hade dagen fri att spendera den med oss. Vi hann med både lite shopping (inte av den roligaste sorten) ett besök på 4h gården och lekplats häng. Nu är vardagen tillbaka och jag ska snart ge mig iväg till skolan. Jag känner mig faktiskt lite stressad. Om lite mer än två veckor sitter vi på ett plan mot varmare breddgrader och tills dess har jag mycket som ska göras. Ett stort prov och två omfattade uppgifter ska in. Bara till att sätta igång!







            







Jag undrar vem som hade det roligast på den där lekplatsen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0