One more to go!

Innan jag gick till skolan imorse sa jag till Nisse att jag nöjer mig med godkänt på det fasansfulla kemi provet. När jag väl satt där och bara skrev insåg jag faktiskt att jag kan ju det här. Jag svarade på alla frågor utom 4 av 27 möjliga. Och helt plötsligt nöjde jag mig inte alls med bara godkänt. Hur som helst så kändes provet bra och jag mötte upp Maria på lunchen och firade med sushi och kaffe ute i solen och bland alla underbara höstlöv.

Ikväll och hela dagen imorgon är det jag som sätter mig ner med den sista uppgiften innan resan. Jag lär få läsa dag och natt,men vad gör det när man sen har en underbar vecka i solen.




Kommentarer
Postat av: ellenojag

Va fint du har fått det här inne!! och skönt att det gick så bra på provet, håller tummarna för minst VG ;)

2011-09-27 @ 22:32:54
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0