SyskonKärlek!

Mina barn älskar varandra. Engla är en väldigt omhändertagande storasyster och när vi inte är där som t.ex dagis eller passning så tar hon på sig en enorm roll mot Lhea. Lhea vet ingen bättre än Engla och vill göra precis som henne och leka med precis dem sakerna som Engla leker med (då gärna dem hon har i handen.) Men fy vad dem kan bråka. Engla vet precis vilka knappar hon ska trycka på för att göra Lhea upprörd och Lhea är väl lite tuffare och slår gärna till Engla när det inte passar. Det är syskonkärlek det!


               


Annars då! Det blev en mycket lyckad middag igår måste jag säga. Maten blev god och sällskapet var wuderbar. Bilder is coming. Jag är lite trött idag måste jag erkänna. Snart kommer Challe till mig, vi ska plugga, äta pasta med min hemma gjorde tomatsås och överdrivna mängder parmesan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0