Att våga släppa taget....

Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Det finns ingen annan som kan vara herre över ditt eget liv än DU. Det är ett stort ansvar vi bär och tar vi ansvaret på allvar? 
 
Jag har sagt upp mig. från en chefs tjänst, från en bra lön, uatn att veta vart livet bär av här näst, utan någon säkerhet eller trygghet. Men jag kunde bara inte längre. Jag kunde inte jobba för något som jag inte tror på. Jag anser mig själv att vara en större mäniska än så. Någon som står upp för mig själv och vågar ta ansvar för vad jag mår bra av. Så nu sitter jag här. Utan jobb. Men någon stans i magen känns det bra. Jag vet vad jag vill göra och vad jag brinner för och jag vet absolut vad jag inte vill göra och jag är faktiskt inte orolig. Någon klok människa sa till mig en gång, det löser sig alltid för bra människor och det måste jag våga tro på.
 
 
Det viktigaste i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0