Vänner <3

Jag och Maria har känt varandra sen barnsben. Kan till och med kalla henne min styvsyster och känna det i hjärtat eftersom våra föräldrar har levt ihop tillsammans när vi var små. Vi har väl inte haft en jättebra kontakt genom hela livet med hittat varandra då och då. Denna gången har vi verkligen gjort det på riktigt och som jag älskar denna tös! Det blir ju inte sämre av att vi befinner oss mer eller mindre i samma situation i livet och har två barn var i nästan samma åldrar.

Helgen har gått i vännernas och familjens tecken. Massa mys stod på schemat och det lever man länge på!




Det skiljer sex dagar på dessa små ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååå vad jag älskar dig min fina vän!!! Du är det finaste som finns och jag är så oerhört tacksam över att ha dig i mitt liv. Och den bilden på våra töser är bara helt underbar <3

2012-02-13 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0