En förtrollande värld!

Mitt i all denna feber och hostmedicin dimma har jag funnit Harry Potter. Nä jag har inte sett dem innan (!!!!) men har under dessa sjukdagar lyckats avverka fem. Dem är ju helt underbara och jag vill bara ha mer. En film kvar nu bara. Nästan lite sorgligt faktiskt.

Idag vaknade jag upp utan feber för första gången på fem dagar. Men jag var nog nere i helvetet och vände igår. Migrän och vääääldigt hög feber. Tror till och med att jag lyckades klämma ur mig "nu dör jag" Men idag mår jag bättre, med diverse skavanker dock. Jag känner ju i huvudet att där har varit krig. Men jag är snart på benen igen och det ska firas. Fn skål med godis, hostmedicin och Harry Potter såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0